Automate your Marketing
with Womplify




 
Sopitkotam's FotoPage

By: SopitKotam Bungo

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Sunday, 12-Dec-2010 15:50 Email | Share | | Bookmark
Cuti-Cuti Malaysia...26/11/2010 - 28/11/2010

tiket kami
 
terimo keto dari wakil travel agent
View all 23 photos...
Destinasi : Langkawi
Hari Pertamo (26/11/2010)

Alhamdulillah, tercapai gak cito-cito nak naik kapal teghobang ngan pasangan Sopit. Destinasi kami, yang dah lamo di idam-idam kan tu..tontulah Langkawi.

Walaupun orang kato Langkawi tu kocik, sehari pun dah boleh abih round, tapi tak macam tu pulak Sopit ghaso, banyak tompek yang Sopit tak dapek poei ..tapi takpo..adolah alasan untuk poei lagi nnt..




Sunday, 24-Oct-2010 00:45 Email | Share | | Bookmark
Menyambut menantu..

 
 
Pengapit bidan terjun
View all 16 photos...
Majlis menyambut menantu..

Tarikh : 17/10/2010
Lokasi : Kuala Pilah
Pasangan : Nurul Azrin & Khairul Anuar






Saturday, 23-Oct-2010 23:17 Email | Share | | Bookmark
10.10.10

 
 
 
View all 17 photos...
Selamat Pengantin Baru...semoga kekal bahagia ke akhir hayat.

Ini anak buah Sopit punyo majlis. Jom tgk..

Tarikh Nikah & Majlis Persandingan : 10/10/2010
Lokasi : Seremban
Pasangan : Nurul Azrin & Khairul Anuar





Saturday, 2-Oct-2010 12:23 Email | Share | | Bookmark
Hari Raya 2010

Tukang goreng..sorang
Tukang makan...tigo
 
View all 20 photos...
Salam Aidilfitri lagi sekali...rayo kali ni Sopit tak banyak ambik gmbr..ghaso cam maleh pulak..nak ambik gmbr lauk-pauk, semuo eh samo tetiap tahun, jadi tak yah lah ambik. Tahun ni ado pendatang baru dalam salasilah keluargo, jadi gmbr tu yg Sopit ambik. Moh lah kito tgk gmbr yo..






Saturday, 2-Oct-2010 11:23 Email | Share | | Bookmark
Terengganu..Part akhir...pemandangan sajo...

 
 
 
View all 11 photos...
Tanpa ceghito..tanpa kato-kato..walaupun gambar tak secantik gambar DSLR.. ..tengok yo lah haiii..





[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net